Smart som få...

Mamma och jag satt i bilen och var på väg hem från dagis. Mamma hjälper mig med inskolningen på dagis. Jag har börjat i stora-barns-gruppen på övervåningen. Jag trivs mycket bra och tycker om min fröken men det är ändå lite läskigt att bli lämnad ensam på dagis.

Mamma berättade då att hon skulle lämna mig ensam dagen därpå för första gången. Jag sa att det ville jag inte men hon sa då att det bestämde hon och inte jag. Jag höll inte med men mamma stod på sig.
Lite senare sa hon att jag kunde få välja vilken frukt jag ville köpa inne på affären. Det var en sådan sak som jag fick bestämma enligt henne. Då funderade jag lite och sen sa jag att hon kunde få välja frukt så kunde jag bestämma det andra. Vi kunde byta vad vi skulle bestämma över.
Smart va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0