Mormor och morfar gör film

När jag har kollat klart på en film så är det alltid en massa text på skärmen. Mamma och pappa berättade att där står det vilka som har gjort filmen. Mamma berättade då att morfar gjorde film. Jag frågade om han hade gjort den filmen som jag tittade på men då berättade mamma att morfar mest gjorde filmer för vuxna.

- Morfar har gjort alla era filmer. Men mormor hon har gjort mina filmer. Se här (pekar på skärmen) där står det mormor.

Just nu längtar jag efter mormor så jag inte vet vad jag skall ta vägen. Kanske längtar jag mer efter mormor än efter snö. Mamma och jag skall åka och hälsa på mormor, morfar och Charlie men det vet jag inte om än. För då skulle jag nog tjata ihjäl mamma och pappa att vi skall åka NU!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer du då Leia så jag kan ta ledigt och träffa dig?

2010-11-16 @ 19:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0